מה יכולות להיות הסיבות לצריכה חריגה בדירה או בבניין שלך? 

  • השקייה- גם אם מחשב ההשקייה מכוון, הוא לעיתים משקה בשעות ובכמויות לא צפויות. חשוב לבדוק. 
  • מילוי בריכות לילדים בתקופת הקיץ
  • אירוח בני משפחה נוספים לתקופה משמעותית
  • מילוי מאגרי מים בבניינים רבי קומות, ועוד. 

איך לבדוק את מקור הצריכה החריגה שלך?

 
1. בחשבון המים שקיבלת מופיע מספר מד המים שלך.חשוב לאתר את המד ולבדוק שמספרו זהה לזה המופיע על גבי החשבונית שלך.
2. סוגרים  את כל הברזים בבית ויוצאים אל המד כדי לוודא שהפרפר שנמצא במרכז המד לא מסתובב. אם הוא מסתובב, ייתכן שקיימת נזילה.
3.יצאת מהבית לכמה שעות? כדאי לצלם את מד המים. חזרת?כדאי לצלם שוב ולהשוות, אם יש הבדל בין הקריאות, כנראה שיש נזילה.
4.מכניסים לתוך מיכל הניאגרה נוזל בצבע כחול, אם המים באסלה נצבעים בכחול, יש נזילה מהניאגרה.
5. אם בנכס יש סימני רטיבות ועובש על הקירות, ייתכן ויש נזילה בצנרת שבתוך הקיר.
6. אם האדמה רטובה גם בשעות בהן אין השקיה, ייתכן וקיימת נזילה ממערכת ההשקיה.

אם אחרי כל הבדיקות זיהית נזילה ותיקנת אותה בעצמך, ניתן להגיש את טופס הכרה בנזילה יחד עם חשבונית תיקון בקישור : http://bit.ly/3ux9Sr9

או  לשלוח באמצעות המייל או הפקס, או להגיש ישירות למחלקת שירות הלקוחות במיה בקשה להכרה בתעריף מיוחד בשל צריכה חריגה הנובעת מנזילה. לא לשכוח לצרף אסמכתא על תיקון הנזילה.

 

בקשה להכרה בתעריף בשל נזילה משותפת

ניתן להגיש את טופס הכרה בנזילה יחד עם חשבונית תיקון בקישור https://bit.ly/3btzKHy  - במקרה זה רשאי רק ועד הבניין או נציג הבניין לשלוח פניה.