במיה (תשתיות המים של הוד השרון) בע"מ, אנחנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות.

השקענו משאבים רבים בהנגשת האתר, ובהפיכתם של שירותי האתר והחברה לזמינים יותר עבור כלל האוכלוסייה.

אחריות:

בהתאם לדרישת התקנות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמת נגישות לשירות), התשע"ג-2013 , מרבית הדפים באתר עומדים בתקן בדרגה AA. כלומר, עומדים בקריטריונים של נגישות לרמה AA המפורטים בהנחיות הנגישות לאינטרנט:
באנגלית: Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0
בעברית: הנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.0

חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו כדוגמת מסמכים בקובץ PDF ותמונות שהועלו לאתר לפני תחילת שנת 2015.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
אחריות השימוש בתוכנה, ואופן היישום של התוכנה הינו באחריות צד ג´ מטעם החברה שביצע את תהליך הטמעת המוצר.

הסדרי נגישות 

מיה (תשתיות המים של הוד השרון) בע"מ פועלת רבות להנגיש שירותים לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכיו הייחודיים. במסגרת החוק פועלת בחברת מיה אחראית נגישות: גב´ אפרת אדרי.
במידה ונתקלת בבקשות מיוחדות בנושא נגישות, אפשר לפנות אלינו באחת מהדרכים הבאות:

בפקס: 09-7707577
במייל: efrat@mayawater.co.il


שירותי הנגשה בשירות הלקוחות

א. פטור לעמידה בתור

המערכת מותאמת למתן פטור לתושבים המבקשים שירות נגיש.

 ב. עזרים לאנשים עם מוגבלות בשמיעה

במחלקת שירות לקוחות  קיימים מכשירי עזר לאנשים עם מוגבלות בשמיעה מסוג "לולאת השראה", על מנת לאפשר ללקוח

לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי רקע והפרעות אקוסטיות.

ג. ריהוט

במתחם שירות הלקוחות קיימת עמדה נגישה לאנשים עם מוגבלות הכוללים שולחן וכיסא מותאמים לצורכיהם. כמו כן, קיים

דלפק נגיש בעמדת הקבלה.

ד. חניית נכים

לרשות התושבים המגיעים עם רכב נכים לתאגיד, קיימות חניות נכים מוסדרות ברחוב בסמוך למבנה המסחרי עפ"י החוק.

ה. ניתן להיכנס עם חיות שירות
ו. ניתן להיכנס עם קלנועית
ז. קיימת מעלית במבנה
ח. קיימים שירותים נגישים 

 

 

סיוע באם נתקלתם בבעיה

למרות כל המאמץ המושקע בהנגשת האתר ברור לנו כי ייתכן שפריטים מסוימים לא יהיו נגישים כנדרש, אם בשל טעות אנוש, או בשל בעיה טכנולוגית.

במקרה שנתקלת בכל בעיה הקשורה לנגישות, יש לפנות לאחראית הנגישות של מיה (תשתיות המים של הוד השרון) בע"מ, לפי פרטי הקשר המצורפים באתר:
אחראית הנגישות: גב´ אפרת אדרי

לפנייה בטלפון: 09-7707554

לפנייה באימייל: efrat@mayawater.co.il