הגיע הזמן שתשתדרגו לקריאה מרחוק

העולם מתקדם, ואיתו גם משק המים!
התקנו ברחבי העיר אלפי מונים בעלי טכנולוגיה מתקדמת לקריאה מרחוק שמאפשרת לכם.ן לעקוב אחרי צריכת המים היומית ואפילו השעתית שלכם.ן.

באמצעות המונים החדשים תוכלו:

  • להתעדכן בנתוני צריכת המים בזמן אמת – ללא עלות!
  • לזהות חשד לדליפה מבלי לספוג תשלום גבוה בחשבון המים התקופתי – ללא עלות!

שאלות נפוצות - קריאה מרחוק

האם עלי להיות נוכח בהחלפת מד המים?

החלפת מד המים אינה מצריכה בדרך כלל נוכחות פיזית של התושב.

ההחלפה נעשית על ידי טכנאים מוסמכים מטעם מנהלי הפרויקט בחברת "ארד" ומיה. 


 

האם המערכת עומדת בכל התקנים והאישורים הנדרשים?

מערכת הקריאה מרחוק על כל חלקיה עומדת בכל התקנים, ופועלת בכפוף לכל האישורים הנדרשים לרבות אישורי מכון התקנים ורשות המים לגבי טיב המוצר ואיכות המדידה, ואישורי המשרד להגנה"ס לגבי פטור מהיתר קרינה. להלן קישור למסמכים ואישורים רלוונטיים-
תו התקן של חברת ארד
אישור תו תקן למד תבור 
מידע אודות בטיחות מערכת הקר"מ
פטור מהיתר לארד - טכנולוגיית לורה 

מידע אודות חשיפה לקרינה.

 

 

האם החלפת מד המים כרוכה בתשלום שלי כצרכן?

החלפת מד המים הישן למד מים חכם בסיסי אינה כרוכה בתשלום מצד התושב.

האם יוחלף אצלי מד המים?

החלפת מדי המים והטמעת המערכות הממוחשבות המתקדמות, תעשה בשלבים.

מכתבי עדכון יחולקו מראש בתיבות הדואר של הצרכנים/ הבניינים בהם מתוכננת החלפה ויישלחו הודעות sms לצרכנים.

 

כיצד ומתי אקבל עדכון לגבי חשש לנזילה?

התושבים הם האחראים על זיהוי נזילות מים בשטחם הפרטי, ועל כן חשוב להקפיד לבדוק את חשבון המים שלכם, כדי לגלות חריגות צריכה.

מערכת הקריאה מרחוק מאפשרת שכבת התראה נוספת, שמתרחשת כאשר המערכת הממוחשבת מזהה חריגות משמעותיות בצריכת מים לאורך מספר ימים.

עם זיהוי צריכה חריגה שכזו, המערכת מנפיקה התראה לתושבים, על החריגה שהתגלתה. 

באחריות התושבים לבדוק האם מקור החריגה ידוע להם (לדוגמה מילוי בריכה, השקיה נרחבת עקב פרויקט מיוחד וכדומה), ואז יש לבדוק חשש לנזילה.

 

כיצד עובדת המערכת החדשה?

מערכת הקריאה מרחוק מורכבת ממוני מים חכמים ורכזות שקולטות את האותות ומעבירות אותם למערכת המחשוב המרכזית.

המערכת עושה שימוש בטכנולוגית הפס הצר (LPWA), המאפשרת העברת מידע מועט בעצמה מאד נמוכה, וזאת בשונה מהטכנולוגיה הסלולרית שעושה שימוש בפס רחב לצורך העברת שיחות קול ותמונות ווידאו.

מונה המים שנמצא מחוץ לבית/ לדירה שלנו, משדר למשך כ-3 אלפיות השנייה, וניזון מסוללת אצבע אחת שלא נטענת למשך 12 שנים! עובדה זו ממחישה היטב את עצמת השידור הנמוכה, וניתן להשוות אותה לשלט הרכב שלנו.

 

ויש גם אתר ואפליקציה למעקב יומיומי שלכם

איך להוריד את האפליקציה ולהירשם לשירות?

כנסו לאתר של חברת ארד בקישור  https://info.arad.co.il

ניתן להירשם לאפליקציה/אתר באמצעות מספר הטלפון המקושר לחשבון המים.

במידה ולא ניתן להירשם באמצעות מספר הטלפון, יש להירשם עם מספר המשלם ומספר הנכס שמופיעים על גבי חשבונית התשלום. 

אם אתם מעדיפים דרך המחשב ולא אפליקציה ניתן להיכנס ל https://rym-pro.com/#/

ניתן לפנות לתמיכה הטכנית של חברת ארד בטלפון 1-700-50-6565  או בדוא"ל supportarad@arad.co.il

שאלות לגבי אפליקציית הקריאה מרחוק

האם אני יכול להתחבר גם לאתר ולא רק לאפליקציה?

התשובה היא כן .  ניתן להירשם ולקבל מידע באתר הבא של חברת ארד 

https://rym-pro.com/ 

אני לא מצליח\ה להתחבר לאפליקציה\אתר, מה לעשות?

אם רק קיבלת הודעה על התקנת המד יש לנסות להתחבר לפחות 10 ימים לאחר מכן, אחרי שהפרטים נקלטים  במערכות שלנו .

אם עדיין לא הצלחת להתחבר יש לפנות לשירות הלקוחות של מיה בכל דרך שתרצו .

למה כדאי לי להתקין את האפליקציה?

האפליקציה היא  כל מה שצריך בשביל לחסוך במים. 

נתוני צריכה בזמן אמת:

האפליקציה מציגה צריכה שבועית, חודשית ושנתית – כולל צריכה בפועל, אומדנים, השוואה לשנה הקודמת, ועוד.

חשד לדליפה:

מד המים מזהה צריכה בלתי פוסקת ומתריע על כך לאפליקציה שלך (בהתאם להגדרותיך). כך ניתן לזהות ולטפל בבעיות בהקדם, לפני שנגרם נזק משמעותי.

כמובן שההתראות יינתנו אם פרטיכם המלאים מעודכנים אצלנו במערכות . 

שליטה בהתרעות:

הגדרות לשליחת התרעות על חשד לנזילה וצריכה בזמן היעדרות – בשליטתך.

והכל זמין בכף ידכם....

אני משתמש\ת באפליקציה הישנה, מה עליי לעשות?

יש לעבור לאפליקציה החדשה אותה ניתן להוריד כאן  https://info.arad.co.il/

האם ניתן לראות את חשבון המים שלי באפליקציה\אתר?

האפליקציהאתר נועדו לצפייה בצריכת המים של משק הבית. כל מידע נוסף בנוגע לתשלומים, חשבון המים, אופן התשלום ונושאים נוספים, ניתן להירשם לתיק התושב של מיה- המים של הוד השרון  כאן 

מה נדרש ממני לצורך הרשמה לאפליקציה/אתר?

ניתן להירשם לאפליקציהאתר באמצעות מספר הטלפון המקושר לחשבון המים שלך.

במידה ולא ניתן להירשם באמצעות מספר הטלפון, יש להירשם עם מספר המשלם ומספר הנכס, המופיעים על גבי חשבונית התשלום.

במידה ואתם/ן עדיין נתקלים/ות בבעיה בהתחברות, ניתן לפנות לתמיכה הטכנית של חברת ארד בטלפון 1-700-50-6565 או בדוא"ל supportarad@arad.co.il

אינני מוצא\ת את מספר הצרכן שלי, מה לעשות?

מספר הצרכן שלך מופיע בחשבון המים שנשלח אליך. לעיתים מספר הצרכן יופיע תחת השם מספר משלם, מספר לקוח או חשבון חוזה לקוח. בנוסף, תצטרכי להזין את מספר הנכס המופיע בחשבון.

 

האם האפליקציה יכולה לתת מידע עבור כל מד מים?

האפליקציה יכולה לתת מידע רק עבור מדים של קריאה מרחוק באיזורי הקליטה .

ניתן לברר בשירות הלקוחות שלנו האם הכתובת שלכם כלולה בפרוייקט. 

במקרה של  התקנת מד גלאט הכולל מנגנון להשבתה מחלטת של הפעילות החשמלית בימי מנוחה, לא יישלחו התראות על חשש לנזילה ככל והן יאותרו במהלך ימי המנוחה. התקנת מד גלאט מבוצעת בהתאם לבקשת לקוח, לאחר קבלת הודעה מאיתנו על מועד ההחלפה המתוכנן, ואינה כרוכה בעלות.